Renovació de matrícula. Curs 2023/24

IMPORTANT: La renovació de matrícula, per a l’alumnat del curs actual, començarà el dilluns 12 de juny. La renovació és un tràmit presencial i amb un ordre estipulat que s’ha de respectar. El dia i l’hora del tràmit s’indiquen en el sobre de renovació. Les persones que encara no han recollit el sobre de renovació deuen passar, quan abans millor, per secretaria.

IMPORTANTE: La renovación de matrícula, para el alumnado del curso actual, comenzará el lunes 12 de junio. La renovación es un trámite presencial, con un orden estipulado que se debe respetar. El día y la hora del trámite se indican en el sobre de renovación. Las personas que todavía no han recogido el sobre de renovación deben pasar, cuanto antes, por secretaría.

AVÍS NOVA MATRÍCULA

A principis de juliol s’obrirà el termini d’inscripció de nova matrícula. Es publicarà tota la informació en uns dies.

AVISO NUEVA MATRÍCULA

A principios de julio se abrirá el plazo de inscripción de nueva matrícula. Se publicará toda la información en unos días