Matrícula Curs 2020/21

La MATRÍCULA per al CURS 2020/21 es durà a terme mitjançant inscripció telemàtica. De l’1 al 4 de setembre per als antics alumnes i del 7 al 18 de setembre per als alumnes de nova incorporació. En aquesta pàgina es publicarà les instruccions i accessos per dur a terme el tràmit.

La MATRÍCULA para el CURSO 2020/21 se realizará mediante inscripción telemática. Del 1 al 4 de septiembre para los antiguos alumnos y del 7 al 18 de septiembre para los alumnos de nueva incorporación. En esta página se publicará las instrucciones y accesos para llevar a cabo el trámite.

PLACES DISPONIBLES (Actualització 14/09/20 a les 19:45h):

• Cant coral: SENSE PLACES. Inscripció en llista d’espera.
  • Iniciació a la Música: SENSE PLACES. Inscripció en llista d’espera.
  • Jardí Musical (4 anys): SENSE PLACES. Inscripció en llista d’espera.
  • Musicoterapia grupal: SENSE PLACES. Inscripció en llista d’espera.
  • Piano: SENSE PLACES. Inscripció en llista d’espera.
  • Violoncel: SENSE PLACES. Inscripció en llista d’espera.
  • Resta d’especialitats amb places disponibles.

INSCRIPCIÓ MATRÍCULA CURS 2020/21 (Nous alumnes): del 7 al 18 de setembre [Descarregar]

INSCRIPCIÓN MATRÍCULA CURSO 2020/21 (Nuevos alumnos): del 7 al 18 de septiembre [Descargar]

DOCUMENTS A DESTACAR