Posposada l’Audició de Nadal

El Campello, 18 de desembre de 2021.

Estimades famílies i usuaris de l’Escola de Música:

Des de l’Escola hem pres la decisió de cancel·lar l’Audició de Nadal prevista per al dimecres 22 de desembre i traslladar-la a una nova data encara per determinar. Per a tots nosaltres una audició és un moment de diversió i festa, que suposa la culminació d’un camí en l’aprenentatge de la música. Per desgràcia la situació sanitària a causa de la pandèmia s’està agreujant i això implica que l’audició, un acte festiu i per a compartir en família, supose un acte arriscat i quede excessivament simplificat; molt lluny de l’objectiu inicial. És per això que celebrarem l’audició més endavant, quan disposem d’una millor situació que ens permeta gaudir de l’acte. L’Escola de Música continua amb la seua activitat normal, de manera que el proper dimecres 22 de desembre haurà classe en l’horari habitual.

Des d’ací volem agrair la vostra comprensió, així com l’esforç que alumnes i mestres han fet per preparar l’audició. Esforç que, de ben segur, veurà la seua recompensa en un futur pròxim.

Aprofitem l’ocasió per desitjar-vos un BON NADAL i FELIÇ ANY 2022!

Claustre de professors de l’Escola de Música del Campello.

El Campello, 18 de diciembre de 2021.

Queridas familias y usuarios de la Escuela de Música:

Desde la Escuela hemos tomado la decisión de cancelar la Audición de Navidad prevista para el miércoles 22 de diciembre y trasladarla a una nueva fecha todavía por determinar. Para todos nosotros, una audición es un momento de diversión y fiesta, que supone la culminación de un camino en el aprendizaje de la música. Por desgracia la situación sanitaria a causa de la pandemia se está agravando y esto implica que la audición, un acto festivo y para compartir en familia, suponga un acto arriesgado y quede excesivamente simplificado; muy lejos del objetivo inicial. Por eso hemos decidido celebrar la audición más adelante, cuando dispongamos de una mejor situación que nos permita disfrutar del acto. La Escuela de Música continua con su actividad normal, de forma que el próximo miércoles 22 de diciembre habrá clase en el horario habitual.

Desde aquí queremos agradecer vuestra comprensión, así como el esfuerzo que alumnos y maestros han hecho para preparar la audición. Esfuerzo que, con toda seguridad, verá su recompensa en un futuro próximo.

Aprovechamos la ocasión para desearos una ¡FELIZ NAVIDAD y FELIZ AÑO 2022!

Claustro de profesores de la Escuela de Música de El Campello.