Inici classes Curs 2022/23

[VAL] Estimats usuaris de l’Escola de Música del Campello, les classes començaran el dissabte 1 d’octubre per a l’alumnat de Jardí Musical. La resta del grups i instruments començaran a partir del dilluns 3 d’octubre, segons el dia assignat en les classes d’instrument o grupals.

Durant la primera setmana el professorat anirà fins la porta d’accés de la Casa de Cultura per acompanyar l’alumnat fins l’aula corresponent. Per la qual cosa, durant la primera setmana, l’alumnat i/o els acompanyants deuen romandre a la porta principal esperant la crida per part del professorat. Preguem màxima puntualitat tant a l’inici com al final de les classes.

[CAS] Estimados usuarios de la Escuela de Música de El Campello, las clases empezarán el sábado 1 de octubre para el alumnado de Jardín Musical. El resto de los grupos e instrumentos empezarán a partir del lunes 3 de octubre, según el día asignado en las clases de instrumento o grupales.

Durante la primera semana el profesorado irá hasta la puerta de acceso de la Casa de Cultura para acompañar al alumnado hasta el aula correspondiente. Por lo que, durante la primera semana, el alumnado y/o los acompañantes debe permanecer en la puerta principal esperando la llamada por parte del profesorado. Rogamos máxima puntualidad tanto al inicio como al final de las clases.