Classes presencials (circular 02/03/21)

CIRCULAR INFORMATIVA – CLASSES EN MODALITAT PRESENCIAL

Benvolgudes famílies i usuaris de l’Escola de Música:

El decret d’alcaldia 2021-0707 del 02/03/2021 modifica l’horari d’apertura de les instal·lacions municipals entre elles la Casa de Cultura, per al qual cosa es recupera l’horari habitual. És per això que totes les classes passaran a la modalitat presencial des del proper dijous 4 de març en l’horari habitual de classe. No obstant això, per contribuir a un inici controlat i escalonat, les classes grupals indicades començaran fins el dia 18 de març en modalitat alterna per subgrups. Per raons d’organització queden ajornades les audicions de primavera.

Els grups que començaran de forma alterna son: INICIACIÓ; 1r LM; 2n LM; 3r LM; 4r LM; PPA i CANT CORAL (consulteu la plataforma per conèixer els llistats escolamusicaelcampello.es/aula-virtual/ ).

Com és lògic, continuen vigents totes les precaucions sanitàries establertes des de l’inici del curs en el Pla de Contingència (https://www.escolamusicaelcampello.es/covid19/)

Davant de qualsevol dubte contacteu amb el vostre professor o al correu escolamusicaelcampello@gmail.com.

Moltes gràcies i disculpeu les molèsties.

El Campello, 2 de març de 2021.

La Direcció.

CIRCULAR INFORMATIVA – CLASES EN MODALIDAD PRESENCIAL

Queridas familias y usuarios de la Escuela:

El decreto de alcaldía 2021-0707 del 02/03/2021 modifica el horario de apertura de las instalaciones municipales entre ellas la Casa de Cultura, motivo por el cual se recupera el horario habitual. Es por ello que todas las clases pasarán a la modalidad presencial desde el próximo jueves 4 de marzo en el horario habitual de clase. Sin embargo, para contribuir a un inicio controlado y escalonado, las clases grupales indicadas empezarán hasta el día 18 de marzo en modalidad alterna por subgrupos. Por razones de organización quedan aplazadas las audiciones de primavera.

Los grupos que comenzarán de forma alterna son: INICIACIÓN; 1º LM; 2º LM; 3º LM; 4º LM; PPA y CANTO CORAL (consultad la plataforma para conocer los listados escolamusicaelcampello.es/aula-virtual/ ).

Como es lógico, siguen vigentes todas las precauciones sanitarias establecidas desde el inicio del curso en el Plan de Contingencia (https://www.escolamusicaelcampello.es/covid19/).

Ante cualquier duda contactad con vuestro profesor o al correo escolamusicaelcampello@gmail.com.

Muchas gracias y disculpen las molestias.

El Campello, 2 de marzo de 2021.

La Dirección.