CIRCULAR 22/01/21

CIRCULAR INFORMATIVA – CLASSES TELEMÀTIQUES

Benvolgudes famílies i usuaris de l’Escola de Música:

El decret d’alcaldia 2021-0171 del 22/01/2021 sobre el tancament i reducció d’horari en instal·lacions municipals modifica significativament l’horari de tancament de la Casa de Cultura, la qual estarà oberta de dilluns a divendres, però fins a les 20:00h. A més, com s’indica en el mateix decret i com tots sabem, les xifres oficials indiquen que la situació epidemiològica evoluciona de forma negativa, per la qual cosa en toca donar un pas endavant i prendre mesures més exigents.

Per tot això i com a mínim, mentre es mantinga el tancament de la Casa de Cultura a les 20:00h, l’activitat de l’Escola de Música del Campello passarà a desenvolupar-se íntegrament de manera telemàtica a través de les plataformes habituals que, en part, ja venim usant des de l’inici del curs 2020/21.

Vos recordem que per accedir a la plataforma heu d’anar a la pàgina: https://www.escolamusicaelcampello.es/aula-virtual/

Davant de qualsevol dubte o problema d’accés contacteu amb el vostre professor d’instrument o mitjançant el correu electrònic escolamusicaelcampello@gmail.com

Moltes gràcies i disculpeu les molèsties.

Campello 22 de gener de 2021. La Direcció.

CIRCULAR INFORMATIVA – CLASES TELEMÁTICAS

Estimadas familias y usuarios de la Escuela de Música:

El decreto de alcaldía 2021-0171 del 22/01/2021 sobre el cierre y reducción de horario en instalaciones municipales modifica significativamente el horario de cierre de la Casa de Cultura, la cual estará abierta de lunes a viernes, hasta a las 20:00h. Además, como se indica en el mismo decreto y como todos sabemos, las cifras oficiales indican que la situación epidemiológica evoluciona de forma negativa, por lo que toca dar un paso adelante y adoptar medidas más exigentes.

Por todo ello y como mínimo, mientras se mantenga el cierre de la Casa de Cultura a las 20:00h, la actividad de la Escola de Música del Campello pasará a desarrollarse íntegramente de manera telemática a través de las plataformas habituales que, en parte, ya venimos usando desde el inicio del curso 2020/21.

Os recordamos que para acceder a la plataforma debéis ir a la página: https://www.escolamusicaelcampello.es/aula-virtual/

Ante cualquier duda o problema de acceso contactad con vuestro profesor de instrumento o mediante el correo electrónico escolamusicaelcampello@gmail.com

Muchas gracias y disculpad las molestias.

El Campello, 22 de enero de 2021. La Dirección.