Tornada a les classes 7 de gener

[VAL] En primer lloc FELIÇ ANY 2021 a totes i tots, esperem que hageu passat uns dies entranyables en família i que els reis hagen sigut ben generosos, especialment pel que fa a la salut, pau i amor.

Demà dijous, 7 de gener de 2021, reprenem les classes en l’horari habitual, mantenint les mateixes mesures de contingència des que vam començar el curs. És per això que vos demanem que vingueu amb roba d’abric i que sigueu puntuals tant en l’entrada com en l’eixida de classe. Si teniu qualsevol dubte consulteu els següents enllaços:

Bon any i molta música!

[CAS] En primer lugar FELIZ AÑO 2021 a todas y todos, esperamos que hayáis pasado unos días entrañables en familia y que los reyes hayan sido bien generosos, especialmente en lo que se refiere a la salud, paz y amor.

Mañana jueves, 7 de enero de 2021, retomamos las clases en el horario habitual, manteniendo las mismas medidas de contingencia desde que empezamos el curso. Es por ello que os pedimos que vengáis con ropa de abrigo y que seáis puntuales tanto en la entrada como en la salida de clase. Si tenéis cualquier duda consultad los siguientes enlaces:

Feliz año y mucha música!

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada.